Underbara dag/kväll!

Publicerat 2009-06-22 22:45:17 | i kategori

hej hopp kvällen...

här är jag mätt och belåten :o) blev pommes och hamburgare ikväll, smidigt att bara skjutsa in i ugnen..såhär när man är själv hemma så är det super!!
Det blev ingen direkt lugn kväll hittills(jag som inga direkta planer hade)hehe.. men jag blev rastlös och gick å hämta gräsklipparn och klippte hela baksidan först, och jävlar, det är fasn mer gräs än man tycker de ser ut som.. himla jobbigt va de, men när jag väl va igång så tog jag framsidan oxå.. och där är det verkligen inte mycket gräs eftersom hälften av uteplatsen där är plattor..
Efter att ha klippt allt så låg de ju en massa löst gräs överallt och det störde mig något enormt så jag räffsade upp allt de och bar ner till komposten.. och de va de jobbigaste jag gjort på länge.. men det var de värt!! nu e de jättefint.. jag har även rensat såntdär smått ogräs som kommer upp mellan plattorna!! jag är sååå nöjd med mig själv!!
NÅGOT VETTIGT SKA JU ÄVEN JAG GÖRA SOM GÅR HEMMA NU :o) hehe.. och detta jobb tog ju ca 3 timmar så jaa jag har vart duktig idag :o)


Kollade precis om de va nåt bra på tv men de va de inte förns kl 23.30.. SCRUBS på 6an :o)  mitt favvo..
Jag lär väl va vaken tills dess, jag sov ju länge idag såå än är jag inte sov trött, mestbara slut i kroppen..

Bosco har trivts som fisken i vattnet idag, han har vart ute hela tiden med mig... :o) efter mycket bus så (såg de iaf ut )som han sov en stund ute, vilket jag aldrig trodde han skulle kunna, medtanke på att de går förbi folk ibland.. han brukar va så himla uppstressad å nyfiken. men de e väl så att han kanske börjar vänja sig nu när han får va ute så mkt... :o) han brydde sig inte ett dugg om något speciellt faktiskt.. BRA!!!!

Nähepp nu ska jag ta och läsa lite bloggar och slösurfa lite en stund..
Hoppas på en lika underbar dag imorgon!!
Och jag hoppas jag hittar pappret imorn för det har inte kommit fram än, finns ett alternativ kvar där det kan vara.. ska kolla imorn..

Pusshej

Postat av: Linda Olsson

Va duktig då har varit idag honey! =D

Puss <3

2009-06-22 @ 22:59:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Men då kommer barnmorskan snart att nämna det för dig! Om inte annat e det ju bara att fråga! =)

Men jag har iallafall tyckt att det varit skönt att få träffa andra som är lika långt gångna o få ventliera tankarna, så jag tror inte du kommer ångra dej! =)



Ha en fin dag!

Kram

2009-06-23 @ 07:16:02
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: