RUL 21+1

Publicerat 2009-06-27 00:15:27 | i kategori Graviditet(Joline)

Hej hopp nu va denna dagen sluuut, snart iallafall.. :o)
Har haft fullt upp hela dagen känns de som, men ändå har jag väl inet gjort sådär speciellt jättemycket..

Vi va iaf på RUL på fm vid 11.30.. Det gick kanon, Linda va med mig :o) och som många redan vet så va de nämligen så att Tobbe i sista sekund igår sa att han ville va med när vi fick veta kön...(och han va ej med på RUL idag då han jobbar borta och ej hann hem).. men vi har ju speciellt bokat hos Selbing på onsdag just för att han ska få se bebis oxå.. Han är ledig hela den veckan!! såå därav fick OTÅLIGA jag säga till bm de första jag gjorde att hon inte skulle tala om vad de va idag, vi hade ju sagt sist att vi skulle ta en titt idag.. men jag fick bita mig i tungan och bara låta bli.. usch va svårt det är sådär när jag verkligen hade chansen,.. men de blir nog mycket mer speciellt på onsdag när vi båda är med och dom talar om vad det är för kön på våran lilla Mini!!

Mini växte på bra och hjärtat såg fin fint ut.. gud så skönt att veta!!

Bilderna blev inte dom bästa, och heller inte när jag skulle fota av dom.. men lite ser ni ju här iaf.. :o)

v 21+1


 


 Där ser man tydligt hjärtat och magsäcken, även ansiktet!!(huvet till höger)


Ligger fortfarande åt samma håll, så på huvudet till höger ser ni ett öra.. hihi..
STORA öron kanske?!?!


Och här ser man också ansiktet ganska tydligt i profil..



Här är oxå bilder på mina fina köp..


Mysiga babysitter´n


ny BRUN bärsele frpn babybjörn.. :o)


Postat av: Linda Olsson

Jaa, du har fått hem bärselen!? Va bra! =) O babysittern va fin ju! =)

Puss

2009-06-27 @ 08:14:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: