Klippt lugg!

Publicerat 2009-06-28 15:54:40 | i kategori

Här kommer bild på poolen.. och håret..
nu har jag äntligen färgat de och klippt lugg..
blev dock en halvbra bild på håret.. inte fixar ordning de fint..
men jaaa, de syns ju iaf ungefär hur de blev.. :o)



 







Somsagt ingen bra bild, satte ju upp håret direkt.. men slänger säkert in en vid ett annat tillfälle..


Det är ju så sjuuukt varmt idag.. de måste va varmaste dagen hittills va?
Det går ju fan inte va ute.. så här hemma är de korsdrag i lägenheten!!
alla fönster och dörrar är öppna.. :o)
Tror det får bli att gå ut blaska ner Bosco med vattenslangen
så han inte blir för slö av värmen stackarn!
Postat av: jenny

tror det blir perfekt för oss gravida i sommar med en pool att svalka sig i, våran är förresten också svinkall fortfarande:P jag har dock lyckats doppa mig=)



men som du skriver så ska du nog vara försiktig med din uvi.

2009-06-28 @ 18:46:23
URL: http://jennyslife.blogg.se/
Postat av: sarh kusin:)

Du blev ju jättefin i håret!:) Jag önskar att jag också passade i lugg!! :(

2009-06-28 @ 20:48:31
Postat av: Linda Olsson

ÅHHH! Jag kommer o BADAR!! =D

Fin du blev i håret snygging <3

Puss

2009-06-28 @ 22:52:10
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: