GLAD MIDSOMMAR

Publicerat 2009-06-19 12:23:48 | i kategori

Godmorgon & Glag midsommar alla!!
Fast här har vi vart vakna ett tag, sen kl 9 ungefär!! Vi tog oss morgonkaffet ute i solen idag.. TREVLIGT!!
Hoppas solen håller i sig under dagen oxå.. fast som det sägs så ska de ju regna sen.. men hoppas hoppas att det inte stämmer!!
Idag är jag gladare då det inte gör ont att springa på toan hela tiden me detta jäkla kissande.. Medicineringen hjälper verkligen superfort.. och jag hade nog tur med spridningen av bakterier oxå.. för det har även släppt i ryggen!! Se vad lite medicin kan göra!! :o) tur det finns.. och tur det finns vettigt folk i sjukvården oxå som inte bara skickar hem en med så knäppa svar!!
Det är tänkt att vi ska till Tobbes chef ikväll och grilla, och dom supa antar jag.. för mig blir det väl Cooola :o)

Bilder från kaffestunden i solen
 
 
Evelina, här har han tröjan igen..
fast Tobbe däremot verkar ju gilla den.. hehe



Bosco tog sig en vilostund efter mkt bus!



Och de blev hett i solen.. GÖÖÖÖTT



Faan nu de regnar de ju,  jag hann inte ens skriva klart inlägget ju.. hmh!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: