Sarah´s Student !

Publicerat 2009-06-12 09:14:17 | i kategori

Godmorgon regnet !!
Visst e de underbart att vakna till sådant väder.. ehuum ja kanske om man sover i husvagn så de smattrar mysigt i taket!! men ne fy fan va tråkigt det är med skiten annars!!!
Jag va uppe med tuppen idag efter att ha sovit 12 timmar, de ni... Jag själv begriper inte de, men antar att de va för att jag inte mådde bra igår men såklart ändå va tvungen att fira min kusin som tog studenten, SÅNT KAN MAN INTE MISSA, för de görs bara en gång i sitt liv.. Men iaf, efter stan och studentfirande hemma hos Sarah och Robert(hennes kille) så åkte jag hem, och somna direkt (kl 19) sen dess har jag sovit som ett litet barn fram till kl 07 idag.. De va längesen jag sov så mkt, men det behövdes.. jag va helt slut.. jag försökte gå upp igår efter 3 timmars sömn, vid 22 för att va vaken ett tag men de va störtomöjligt!!

Jag äter ju dessa järntabletter nu, så jag hoppas kroppen ska ställa om sig och orka mera snart!!

Lite bilder från Sarahs student såklart :o)

 
 Bror Claes med son Amadeus i väntan på att Sarah skka springa ut från skolan!!



Och ut kom hon söt-tjejen !!



Och uppe på vagnen i stan va de livat, jag stod tårögd en stund
(som nog va både för att Sarah tog studenten, och för att jag saknade min egen student !!



Längst till höger på vagnen, i svart tröja är Ann´s syster Linn som oxå tog studenten
(samma klass som Sarah)



Sprang även på Ann (den blonda tösen) :o)
Vi konstaterade att vi inte setts sen våran student för 2 årsen, och då umgicks vi flitigt innan
Illa av oss, men de får de bli ändring på !!



Amadeus och Wilma (syskonbarnen)
hemma hos Sarah och Robert !!



Wilma !!



Bros Claes och Björn (mina syskons far) och SARAH !!!



Syster Julia, Egon och Tomas !!



Robert, mamma och Storasyster !!



SARAH !!


Jaa, man får väl säga att dom hade tur med vädret :o)
Och GRATTIS SARAH till din student..
Den görs aldrig om, så hoppas du hade skoj sen på kvällsfirandet !!!

NU ÄR DU LEGITIMERAD BAJSTORKARE, hahaha!!!
Postat av: ann

gud så söt du är min lilla gumma!!! vad glad jag vart när jag fick träffa dig, har saknat dig jätte jätte mycket!

2009-06-12 @ 10:25:05
Postat av: Linda Olsson

Haha! "legitimerad bajstorkare" Hahahaha! =P

Grattis till henne! =D

2009-06-12 @ 12:48:44
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: