Måndag och sol!

Publicerat 2009-06-22 17:37:11 | i kategori

Goddag i den underbara solen :o)
Vilken otroligt underbar dag.. Solen skiner, Kaffet är färdigt och jorgubbarna precis uppätna.. :oP kan inte bli så mkt bättre hörreni!!!

Idag gick jag upp klockan 06 för att skjutsa Tobbe<3 till jobbet.. jag kom upp hur lätt som helst (så det är kl 06 jag ska gå upp för att inte må dåligt när jag vaknar)..
Efter att ha skjutsat honom till jobbet så åkte jag hem och SOV, haha.. de funka ungefär så länge.. :o)
Sen sov jag bra länge, ända till strax innan 12.. men då var jag utvilad och glad.. Och jag som hade en massa viktiga ärenden i stan idag hoppade upp ur sängen, duschade och gjorde mig klar för att åka!
Och nu är jag hemkommen från stan och jaa nästan alla ärenden blev uträttade.. de enda som fattades va att jag skulle lämna in ett papper och det pappret HITTAR JAG INTE.. gaaaaah, jag ska lämna det imorn istället men har ingen susning om vart jag gjort av det.. jag har verkligen letat överallt.. hoppas de komer fram här under kvällen..
Jag har ju städat som en tok i helgen så jag har väl städat bort det totalt!!
Jag sprang även in på BRIO efter de viktiga ärendena och klämde och kände på barnvagnarna :o) gissa om jag njöt när jag gick runt där.. våran bebis ska ju ligga däri.. wiiiiiiiie!!
Men inte vart jag klokare på barnvagnarna för de.. hehe.. de finns ju så mycket att välja på och priserna är ju enorma..
Men vi får se vilken vagn de blir sen.. inte riktigt dags än ju.. men om nån månad så köper vi nog vagnen iaf :o)

Som jag sa så har jag även hunnit med att trycka i mig jordgubbarna som jag köpte påvägen hem.. och sitter nu med kaffet och datorn ute i solen.. och Bosco ligger här på gräsmattan brevid.. :o) *han njuter*

några planer för resten av kvällen de har jag inte.. å vetni att de känns sååååå underbart... det enda stressmomentet nu är att jag inte hittar pappret!! så joo en plan har jag ju, å de e att hitta de där föbannade pappret till imorn innan klockan 13...

Ett av ärendena idag var att gå upp till AF och när jag var där så ringde barnmorskan och sa att jag direkt skulle sluta med medicinen jag äter för uvi´n... Dom hade ju som jag tidigare nämnt skickat provet till lkpg oxå och där konstaterades nu att bakterierna va värre än dom trodde, så jag skulle ha annan "värre" medicin.. :o( jag som tyckte jag blivit nästan återställd nu... :o(
dom hade iaf skickat recept till apoteket elektroniskt så de e ju bara hämta ut nytt då.. gud vad billigt detta blir!! *suck*
Men det är ju ett måste!!

Nu ska jag väl genomgå en lättare städning igen(även fast det inte behövs) för att se om pappret kommer fram!!
*hoppas*
Sen blir de nog några lugna timmar ute :o)

Bilder


Jordgubbarna som jag nyss smällde i mig :o)



Och jag :o)


Hoppas alla har en lika bra dag som jag!!
Puss
Postat av: Linda Olsson

Gött med jordgubbar!!! Jag vill me ha! =D

Puss

2009-06-22 @ 18:45:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: