underbara dag <3

Publicerat 2009-06-23 20:04:23 | i kategori

Det där pappret kom aldrig fram :S men det gick bra idag utan det pappret så jag  är nöjd även idag :o)
Och vädret har hållt sig idag mää..
Jag var hos Linda och drack kaffe och snackade skit ett par timmar efter ärendet i stan.. supertrevligt.. <3
Sen åkte jag och köpte färskpotatis innan jag åkte hem.. smarr :o)
Och lagom till att jag skulle äta så kom Syrran och Wilma på besök,trevligt!
Så vi har druckit ännu mera kaffe, dom har hoppat studsmatta och jag har suttit på gräsmattan och bara haft de gött i några timmar :o)

Och nu är de flesta vuxen (läs; tråk) ärendena avklarade.. ett par kvar bara men ingen brådska med dem än!! så nu kan jag slappna av lite :o)

Funderar på om jag ska ta och trycka i mig jorgubbarna som jag har kvar :oP
Jaaa det gör jag.. VILKEN LYXDAG! först träffa Linda, sen syrran och Wilma, sen färskpotatis med tillbehör och nu jordgubbar!!
FASN VILKA UNDERBARA DAGAR!!! jag gör inte annat än njuter :o) och på torsdag är det lönedag oxå :o)

Syrran och Wilma

 

 

 

 
Postat av: Hanna

hej cecilia!



jag har mailat dig ang. att du vann tävlingen i min blogg!! =)



kram H

2009-06-23 @ 20:20:00
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: