Dagen

Publicerat 2009-06-29 19:35:26 | i kategori

åååååh vilken härlig dag det är :o)
Solen skiner och det fläktar lite mer än igår så idag är det precis lagom..
Vi började våran dag med att åka in till stan (Jag- tandl,kommunal,fkassan) medans Tobbe åkte och besiktigade Lappens bel air -59a..
Sen möttes vi på Volvo efter de, och när jag kommer ner dit så har Tobbe köpt något, TILL MINI.. :o) OM jag blev glad..
Att han gjorde lixom bara sådär!! Bilder kommer längre ner..

Sen efter volvo så drog vi hem till Tobbes mamma och drack kaffe ute i gräset.. Trevligt såklart!
Efter en trevlig fika där så åkte vi och köpte jordgubbar borta vid pappa i skedevi.. mumma.. och sen gled vi lugnt hemåt..
En liten tripp sådär.. Mysigt!

När vi kommit hem så va inte Tobbe sen i poolen.. Det va verkligen superskönt i vattnet idag :o) nästan så  jag slängde mig i, men vågar inte de riktigt än.. men det såg gött ut för honom iaf.. :o)

Sen blev de till att grilla revbensspjäll(stavas?) och till de blev det fetaost-sallad.. mumms!!

Och ja om det inte vore nog med svullande där, nu efter en timmes slöande på soffan så sitter jag här med jordgubbar och mjölk.. JAG SKULLE KUNNA LEVA PÅ DET <3

Nu ska vi dra till bubben på en kaffe...



 

 

 mer bilder kommer sen, på det tobbe köpte till mini..
Puss sålänge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: