Torsdag kväll ...

Publicerat 2009-06-04 22:50:11 | i kategori

Jag är sjukt trött med världens huvudvärk.. men kan inte sova!! Sitter och traderar medans grabbarna spelar tvspel..
Jag saknar my lovely Liiiiiiiiiiiinda <3 på tok för längesen vi sågs nu!
Föresten så fick Linda äran att följa med på nästa ultraljud också, då Tobbe inte kunde ta ledigt den 15e heller! Men den 1a juli hos Selbing bokade vi ju själva på nätet så det passade även honom.. så om lite mindre än en månad ska även han få se mini ... :o) Det kändes skitbra att Linda va med mig sist och lika bra känns de inför nästa besök!

Jag är toksugen på något men vet inte vad.. TÅRTA, fy fan va gött de vore med en bit prinsess tårta, såndär med grön marsipan på.. Nån som vill fika på lillahem imorn så man kan få sig en tårtbit?? haha..

Nu ska jag fortsätta uppladdningen av foton till photobox så jag får hem mina bilder snart och kan stoppa in alla MILJONER bilderna i fotopärmar!!! Detta tar tid ska ni veta gott folk.. men de är de värt för att kunna sitta å bläddra i hemma sen :o)
Postat av: Linda Olsson

Saknar dig också älsko!!! =D

Och jag är sååå glad att jag får följa med igen! Ses I MORGON! =D

Pusssss

2009-06-04 @ 23:47:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: caroline

sammanträffande, jag har med haft nippran på prinsesstårtor :)

2009-06-05 @ 15:25:32
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: