Örebro!

Publicerat 2009-06-27 11:13:08 | i kategori

Godmorgon!!
Här är vi uppe sen kl 10 :o) solen skiner,jippie!
 och de enda som skulle kunna vart lite bättre är väl humöret här hemma, men det går väl te sig de me...
Ska snart iväg till örebro en sväng!! Tobbe ska kolla på nån bil och jag ska försöka hinna med att springa in i ett par butiker.. (om man tillåts) :S

Jag vill så gärna bada, men får ju inte de än.. får minsann snällt vänta ett par veckor!!

Nu ska jag ta och göra mig klar för att åka.. hoppas ni alla har en fin dag i solen..
Pusshej
Postat av: Marlene

Jag är i vecka 34 så det är inte alls lång tid kvar nu! (:



Hoppas att du har en härlig helg! Kram

2009-06-27 @ 12:34:19
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: