mycket på en gång!!

Publicerat 2009-06-18 23:42:03 | i kategori

Sen kväll, har suttit och läst massa såntdär viktigt angående mammapenning och akassa osv...
Man kan ju bli galen.. de finns så himla mkt text, men jag börjar känna mig ganska påläst nu!!
Fast i allt detta som jag känner mig påläst finns säkert tusen avvikelser oxå som gäller och inte gäller.. men de ska nog re sig me de!! :o)

Fick iaf hem papprena idag från f-kassan som ska fyllas i inför mamma penningen.. :o)
hehe, när allt sånt drar igång så blir man lite rädd,.. vad fort de går!! men de gör inget ALLS :o) fast sen när mini är här så får tiden gärna gå lite saktare så man hinner mää... :o)

Nu ska vi väl fortsätta kolla på tvn en stund sen sova.. imorn midsommar juu, hoppas på fint väder!

Hämtade föresten ut resterande medicin på apoteket idag.. även där hade det strulat. dom hade ju inte skickat receptet till apoteken så jag bara smidigt kunde hämta ut det.. utan jag fick ringa 1177 igen och reda ut det och så fick jag vänta utanför apoteket tills 1177 på något sätt hade kontaktat appotekens dator så de fanns där.. då efter en stund kunde jag hämta ut det.. men de va nära att de inte hanns, då klockan va halv 6 och apoteket stängde 6 och jag behövde kvällsdosen.. men nuså är allt i sin ordning igen!!

Så jag säger väl godnatt här!! natti natti

Puss

Postat av: Linda Olsson

Skönt att det fixade sig med medicinen!

Fika idag innan 3??? Har du tid med det? =D



Trevlig midsommar önskar familjen Olsson! =)



Pussss

2009-06-19 @ 09:13:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

är du också arbetslös? jag har fått som svar att det ska räknas på senaste lönen, hoppas det är så också?

usch för att fylla i alla papper!



trevlig midsommar på er!

kram

2009-06-19 @ 10:16:51
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ja fast jag har ju varit arbetslös sen november förra året, men tydligen räknas det ändå på senaste arbetsinkomsten. Man kan ju inte räkna på akassan eftersom den redan är uträknad på sgi:n.

jag är också rädd för att få minsta, man är ju inte säker förrän man fått beslutet haha...



kram och trevlig midsommar!

2009-06-19 @ 11:33:51
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

mm det ska nog inte vara några som helst problem för dig! jag jobbade till och med fredagen, så jag kunde inte gå till arbetsförmedlingen förrän måndagen, hoppas de inte tar det som ett glapp - de har ju inte öppet på helgerna.



jag har känt bebisen i några veckor nu, helt underbart!! känner du mkt?



kram

2009-06-19 @ 11:59:10
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: