Mini´s första ordentliga kick!

Publicerat 2009-06-21 20:15:21 | i kategori Graviditet(Joline)

Jag kände bebis igår, UTIFRÅN, jag är helt säker på de!! :o)
De va när vi lagt oss inatt vid 01 som jag låg med handen på magen en stund och rätt som de va så buffa de till, ganska ordentligt!!
Jag blev så glad.. De va ren lycka :o)
Jag va så himla glad men de enda jag sa va: COOLT !!! jag va så uppe i att försöka få känna igen så jag låg helt stilla och väntade.. hehe.. men jag antar att bebis somnade, hehe.. så jag gjorde snart detsamma..
Men fan såå coooooolt!!!

Och just nu när jag sitter här så rör de sig i magen oxå, fast inte som man känner med handen tror jag inte..

men det känns ganska ordentligt i magen numera, mer å mer längre upp, i höjd med naveln åt båda sidor och mitten!! fast även längre ner ibland.. h*n snurrar väl runt flitigt därinne :o)

På fredag är det dags för  de sena rutinultrat, fast jag ska ringa både måndag och tisdag för att se om dom kanske har nån återbudstid :o)
Postat av: Linda Olsson

Aww, va mys =)



Hände igår då? =(

Puss

2009-06-22 @ 07:52:24
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: steph

just du borde ställa upp i min veckansblogg tävling! lyckatill! =)

2009-06-22 @ 12:40:30
URL: http://mize.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad härligt!!

jag kände också bara några enstaka i början men nu kan det hålla på hur länge som helst, så man känner utanpå =)

såå mysigt ju!



kram

2009-06-22 @ 17:11:46
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: