Mår sådär!

Publicerat 2009-06-02 03:36:08 | i kategori

Klockan närmar sig morgon :o) jag längtar verkligen efter sängen, för jag mår inte alls bra!
Febern gör sitt när man tempar på halv stång!! Huuua! men sen får jag sova göööööööött!!
Och hoppas det är bättre imorn annars fixar jag nog inte jobba då..
De va nämligen så att jag vaknade imorse(igår) och tyckte att jag mådde hur bra som helst efter helgens förkylning.. å sen på kvällen gick jag och la mig och sov 2 timmar för att va utvilad till jobbet.. och när jag vaknar så vaknade jag med feber.. kände mig som en zombie när jag vaknade(vilket jag trodde va pga värmen) men de va feber :o( jag som trodde ja va frisk då.. Jag hoppas det är bättre sen idag när jag vaknar i eftermiddag!
hoppas alla andra slipper va sjuka i de fina vädret oxå!!

Enda planeringen idag är att sova, sova och sova! hoppas de får bli lite svalare idag så att det går att sova ordentligt!

Slutklagat, hehe.. grejandet med husvagnen står still just nu, blir att fortsätta med den om några dagar när man är piggare.. både värmen och förkylningen har gjort en så himla trött... måste ringa om bes tid oxå.. LYCKA TILL DÅ, i JUNI..
Men de ska väl lösa sig på ett eller annat sätt, annars drar vi den fasn obesiktigad efter de slitet vi lagt ner med den nu.


Godmorgon alla!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: