Lugnt dagen efter

Publicerat 2009-06-20 15:07:47 | i kategori

Hejhopp!! Här vaknade vi första gången vid 08.00.. fast vi dök ner i sängen direkt igen, usch de k'ndes som de va jag som hade festat igår!! jag hade så ont utanpå magen.. typ kliiii, fast spänst!! magen töjer sig väl ordentligt nu, så jag börjar nu fasa för dessa bristningar som kanske kommer sen.. men men de e de värt, om de skulle dyka upp!!
Vi kom väl upp sen framåt 10 eller nåt sånt!

Tobbe är relativt pigg idag faktiskt :o) Hans chef Peter kom förbi på en kaffe vid 12 tiden (han ville väl skratta lite åt Tobbe OM han hade legat bakis) haha.. men så illa blev de ju inte.. Han är mest bara lite seg!!
Och nu sitter Han med Bubben och spelar tv-spel (NÄR DET ÄR SOL UTE) så aa lite seg är han allt!! haha

Vi ska snart iväg är nu för att hämta Tobbes dotter i stan.. så det är väl bäst att jag gör mig klar för de.. Tror inte Karln har tänkt köra iaf :o)

Skriver mer sen..Pusshej
Postat av: Michelle

Menade att det är hans tur att dansa runt stången nästa år med bebis! ;)

Namnen e klara men vi väljer att hålla dom hemliga! =)

Ni då?

Kram

2009-06-20 @ 17:45:38
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: