JAG SÅG MINI SPARKA <3

Publicerat 2009-06-23 22:19:38 | i kategori Graviditet(Joline)

Det här är min lyckligaste dag på riktigt länge!! kanske är det den lyckligaste t o m..?!?

JAG SÅG MINIS 2 SPRKAR NYSS, för ca 20 minutersen :o)

Jag kände att det spände och rörde lite i magen när jag satt med datorn i knät bakåtlutad i fotöljen... så jag drog upp linnet och kollade på magen och precis då så kom de 2 rejäla sparkar som syndes, precis brevid naveln på höger sida.. Jag började stortjuta.. AV LYCKA... jag såg våran bebis sparkar... !!!!!!!! <3
De va de coolaste jag vart med om.. det gick inte stoppa tårarna öht.. och de fortsatte buffa efter dessa 2 sparkar oxå, men jag såg inget mer, mina ögon var helt fyllda av tårar!! men jag försökte ändå koncentrera mig och torka tårarna för att kanske se igen..jag rentav GLODDE på magen en stund och sen börja jag gapskratta, skratt som inte heller gick att bara sluta me :o)

FYY FAAAN SÅ COOOOOLT!!!

Dagen blev genast bättre än BÄST!!!! Ingenting kan väl göra dagen bättre nu...
Jag är världens lyckligaste :o)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: