Hemma igen!

Publicerat 2009-06-27 19:41:05 | i kategori

God eftermiddag/kväll!!
Här är vi hemma igen efter att ha tagit en dag i örebro!! vi har haft de supertrevligt.. Jag Tobbe Emm och Erik :o)
Vi åkte först och kollade på bilen.. en belair, hmm ... -59 tror jag de va!! aa asså modellen av bil e ju snygg men inte de skicket den va i, så jag tror inte de blir ett byte där.. men man vet ju aldrig!!
Sen blev de iaf Marieberg och alla butiker där.. Eller först avnjöt vi en himlans god taco-buffé.. Jag bara älskar såna buffeér.. Men sen äntligen så fick jag gå och shoppa.. men det slutade med att jag blev sur för att jag inte hittade något enda linne eller tröja som satt bra om magen, och byxor är oxå skitsvårt numera!! så jag beslöt mig för att leta reda på en snygg såndär kort tröja som man typ bara knäpper över brösten..typ .. ni fattar va? men icke sa nicke.. de kunde jag ju glömma.. hittade inte en enda!! borde inte de om nåt finns nu bland sommarkläderna??hmh! Så, jag köpte INGENTING!!! :o(

Men ...
Efter vi sprungit i alla butikerna så satte vi oss (Jag och Tobbe) på ett fik och varvade ner med kaffe och chokladmuffins. mumma!! och efter denna trevliga vistelse(UTAN SHOPPING) så åkte vi hemåt..

Nu är vi hemma och ska väl bara ta de lugnt en stund.. Sätta på lite kaffe och bara slappa!!


Skriver nog en sväng enare!!
Puss
Postat av: Linda Olsson

Tråkigt att du inte hittade nått... =(

Puss

2009-06-28 @ 11:45:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: