Gravidmagar <3

Publicerat 2009-06-22 17:46:32 | i kategori Graviditet(Joline)

Justjah.. jag får ju inte gllömma att visa er bilden som Tobbe ville att vi skulle ta igår :o)
Han tyckte att vi skulle se vem som var tjockast, då han börjat säga att han är tjock.. haha
Fast här på bilden drar han ut magen allt han bara orkar!!


Här är våra gravid magar.. haha

 


Här har ni Tobber GRAVID mage..
han tar i så han nästan skiter på sig skulle jag tro!!
haha
 
Postat av: Michelle

hihihi gillar hans gravmage! ;) Mycket finare! ;)



Alltså, jag tycker generellt att föräldragruppen har varit givande! Även om man vet o kan 50 % av det dom säger så känns det ändå skönt när man får sitta o diskutera saker o ting! Har man tur så är det alltid någon som undrar just det man inte själv vågar fråga någon!

Idag tex var det en som avslöjade att hon inte ville amma! O ifrågasatte varför hon skulle vara en sämre mamma! Tyckte det va väldigt intressant att höra då alla faktiskt inte vill även om folk säger att man ska! Idag frågade Mats tex om hur man ska hålla en nyfödd.. Det har han aldrig frågat mig tex! =)

Vi har flera i vår grupp som gått själva utan sin partner! O jag tycker inte det har varit utlämnande för dom som gått ensamma utan snarare att man e lite mer måna om dom! =)

Man blir frågad i slutet av andra trimestern/ början av tredje.. o sen anmäler din barnmorska dej!

Jätteenkelt! =) Tror inte du kommer ångra dej iaf om du väljer att gå!



Kram från novellskrivaren! ;)

2009-06-22 @ 18:29:24
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: jenny

tack så mkt! va gullig du är!



nej det var inte första gången, var på ett supertidigt(v 7) för att få veta vilken vecka jag var i pga oregelbunden mens. Sen var vi på ett i v 10 eller 11. Då pga att jag hade fått för mig att nått var fel. Men på båda dom så såg man jättelite bara en klump typ.



hoppas verkligen ni får veta könet på fredag, jag tycker iaf det känns mycket verkligare nu när man vet vad det blir, känns mer som en person och inte bara som en "det" om du förstår va jag menar:P



håller tummarna för dig på fredag=)

2009-06-22 @ 18:35:13
URL: http://jennyslife.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha! =P

2009-06-22 @ 18:48:14
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jaa, jättemysigt, och det va inte alls kallt i vattnet! =D

2009-06-22 @ 22:38:59
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: