Godmorgon Tisdag!

Publicerat 2009-06-09 05:21:36 | i kategori

Jag är verkligen jätte trött nu, sömn behövs!!!
Känns inte som de funkar med sömn och vakenhet längre.. jag blir helt fel i kroppen av att sova så oregelbundet som jag gör!!! men det är inte lätt att bara ändra på.. en del saker måste ju göras på dagarna och då ska jag även hinna med att sova för att orka jobba!! jaja, om en timme får jag åka hemåt och sova iaf, och jag lovar, jag ska verkligen sova..MYCKET!!!

Resten av dagen sen avgörs efter jag sovit, beroende på hur länge jag sover.. idag har jag iaf inget ärende på förmiddagen så idag kanske jag hinner me annat i eftermiddag oxå!!
Städa och diska behövs :S

Godmorgon men godnatt!

Postat av: Michelle

Tack så mycket! Har varit apsvårt att hålla hemligt! Sååå skönt att få berätta nu! =)



Hur e det me magen då?

Kram

2009-06-09 @ 07:55:21
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: