Godmorgon måndag!

Publicerat 2009-06-08 05:34:59 | i kategori Graviditet(Joline)

Nu slutar jag om en timme, och har då skitbrottom verkligen.. ska skjutsa tobbe till sitt jobb.. Eftersom vi bara har en bil så blir de såhär varje vecka!!!  Sen blir jag kvar i stan en stund.. för kl 9 ska jag ju upp och lyssna på bebis hjärtljud..  LÄÄÄÄNGTAR!!!! även amningsinfo samtidigt, vilket jag egentligen inte vill gå på men självklart för att få höra bebis hjärta!! då dom slagit ihop dessa vid samma tillfälle!!

En stor dag för mig, då jag oroat mig så pass!!!

Jag hoppas innerligt att dom öht hittar hjärtljuden.. ska väl säga att det är det jag är rädd för att dom inte ska göra.. :S
sån jobbig oro så USCH!!!
Postat av: Linda Olsson

Det gick väl bra va??? =D

Puss

2009-06-08 @ 10:00:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: caroline

varför ville du inte gå på amningsmötet?

2009-06-08 @ 17:37:03
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: