Föresten :o)

Publicerat 2009-06-27 20:45:26 | i kategori

Joo föresten när vi kom til motala så va vi ju inne och köpte käk till kvällen.. vi skulle ha grillat ikväll, men sen kom vi på att grillen va i garaget så de blev tacos ikväll igen.. hehe.. men de gör inget.. de e ju smarrigt värre så!! :o)
Det jag skulle komma till va att när vi va på maxi så köpte vi ju faktiskt nåt *även till mig* :o) guitarhero spelet och gitarren till xbox´et... wiiiiiiiiiiiiiiie. äntligen.. fast de blir nog att uppdatera de hela med ett nytt spel och fler låtar sen då vi redan spelat alla dessa låta förut när vi hade det på playstation..
Och sen köpte jag även hårfärg TILL MIG.. så lite shoppa fick jag oxå idag :o)

Så ikväll blir det att färga håret och KLIPPA LUGG.. jaa jag tänker göra de, mitt hår är ju så himla tråkigt.. och Linda vart ju så snygg när hon klippte lugg så de kanske piffar upp mig lite oxå.. återstår att se.. sist jag klippte lugg så blev de ju bra, de passade på mig, MEN det var så sjukt störande i ögonen när den växt lite och jag inte ville ha för kort lugg..
Men jag ger mig på det en gång till.. nån förändring måste man ju göra!! och de blir att klippa luggen SJÄLV hemma, de gick ju bra sist så :o)
Uppdaterar kanske med en bild sen..

Nu blev det visst att åka till Vinberga en snabbsväng innan solen försvinner.. Emm och Erik ville bada.. och jag får snällt titta på, då jag inte får bada än pga uvi´n.. :S men men  så är de ibland!!


Hoppas ni alla har en mysig kväll detta underbara sverige idag!!
måste även tillägga att jag saknar Linda <3 haha.. japp så äre!
Postat av: Linda Olsson

Awww, saknar dig med gumman! Hoppas det va mig du mena förresten ;) Hihi!

Har du klippt lugg nu???! Jag vill seeee! =D

Pusspuss

2009-06-28 @ 11:47:36
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: