Födelsedags-önskan haha

Publicerat 2009-06-20 18:42:52 | i kategori

Idag är det exakt 2 årsen jag tog mitt körkort :o) vilken tur att jag hållt hårt i det.. nu är ju prövotiden(stavas?) över iaf!!
Och idag är det exakt en månad kvar tills jag blir 21.. Så jag passade på att önska mig en födelsedagspresent idag.. haha..

Jag sa först till Tobbe att: Jag vet en sak jag önskar mig *sådär gulligt med huvet på sne* haha!!
Och han ba : AHA??..
Sen fortsatte jag med att jag nog kanske inte kommer få de men .....
Tobbes svar: Mhmmmm???
Jag: Jaa jag har ju lääääänge velat ha de och vill de massor fortfarande..
Tobbes svar: Jaa men va e de då??
Jag: jag kommer nog inte få de ändå, så jag behöver inte säga de!! haha..
då svara han: Du får vad du vill..
Oohh tänkte jag, hehe.. å så slängde jag ur mig de fort: Att jaa jag vill ha en katt.. Och jag såg direkt att NÄHEPP de får jag ju inte nää!! hahaha..

Men nu har jag ju iaf önskat mig de.. och de va jag ju tvungen till.. :o)
Och så ifrågasatte han om jag verkligen kommer klara av att ha en katt oxå,.. han menade eftersom vi har Bosco och sen kommer bebis.. alltså både kattlåda och blöjor!
Mitt svar va då, att det är ju precis lagom nu några månader innan bebis kommer att han vant Bosco med en kisse..
Och då sucka han väl mest.. hihi

TOBBE ÄR INGEN KATT MÄNNISKA.... ALLS!!! han avskyr dom om dom kommer nära honom säger han!!
Men jag slutar inte hoppas för de.. Jag vill ha en katt.. :o)
Postat av: Linda Olsson

Haha! Jaaa du, jag tyckte att hon sa att hon ville ha kläder ;) =P

Japp, trivs du bra som hemmafru då? ;) Hihi! När blir fikan av då? Saknar dig ju!!! Vi har massor o prata om =D

Puss <3

2009-06-20 @ 19:04:33
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

hahah det e svårtflörtat när det gäller husdjur även här hemma! ;)

Åh hur kommer det sej att ni får veta om en vecka?

Då förstår jag att det inte e nån idé innan! =)

Kram

2009-06-20 @ 19:42:02
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Michelle

Va spännande för er! =) Förstår att ni e nyfikna..

Vi ville me veta först.. men sen ändrade vi oss typ i v 12 då vi kände att det inte spelade roll längre!

Håller me dej.. shopping går ju helfint även om man inte vet! O sen får man ju shoppa desto mer när den väl tittar ut! =)

Gjorde ni nått speciellt igår?

Kram

2009-06-20 @ 19:51:30
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahaha... ja det är bara att vänta och se om du får en liten katt! ^^

mysigt att du ska bli mamma iaf! ;o)

vet du vad det blir för kön?



kram kram

2009-06-20 @ 21:07:11
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: Michelle

Mm vi va ute i vätterviksbadet o firade! Trevligt men det blir ju lätt samma gamla visa! ;)

Kram

2009-06-21 @ 13:35:05
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: