Eftermiddag!

Publicerat 2009-06-20 18:27:31 | i kategori

Nu en stund har vi tillbringat tiden i solen (efter maten och kaffet).. Såå skönt, alldeles lagom i solen nu, tidigare var de nästan för varmt *klagar inte*
Nu sitter jag i soffan och mest bara slöar, och funderar på de där att plugga.. jag är verkligen ingen pluggmänniska, jag är ganska så trött på att tänka på plugg.. men jag skulle ju vilja va utbildad sjuksköterska oxå och inte bara undersköterska!! så tankarna kring att plugga vidare finns ju ändå där!!

Någon som vet hur lång en sån kurs kan vara, om man redan har grunderna (undersköterska)??.. och hur och när man söker sig till en sådan kurs? pris osv? vore ju kalas att iaf ha börjat me de innan bebis kommer och sen kanske försöka(den lilla tid man har över) att plugga lite.. så man kan ta att söka jobb som sjuksköterska sen när mammaledigheten är förbi!! jag vet ju att det kanske kan vara svårt att ha tid att plugga när bebis är här, men de e ju väldans tid innan man har tid isf.. hmh!

Bilder från eftermiddagen

 
 Tobbe

 
 
 Bus

 
 
 Fina Bosco


 
 <3


 
 Skönt i solen, de kan jag inte begripa med så mkt päls!! hehe


 
 Och jag ville ju oxå såklart va me,
så jag fick försöka mig på att ta en bild själv.. haha
 Fast såg nu att jag såg ganska sur ut, det är jag INTE, men blek däremot!!
 :o)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: