Dags för sömn

Publicerat 2009-06-25 00:48:24 | i kategori

Det blev en ganska sen kväll hör för fröken Hansen, eftersom jag sov läääääänge idag!
Eftermiddagen och kvällen har vart seeg, då jag inte gjort ett skit.. har vart en hel lugn hemma dag utan sysslor öht.. de enda jag rört mig utåt idag va ner till affärn 5 minuter som är en minut härifrån.. sen har jag bara slöat!
Och nu är räkningarna oxå betalda :o) gud vad skönt.. slippa ha det hängande över sig!!

Jag tror iaf det är dags för mig att knoppa nu.. är himla trött faktiskt, men det är en sådan kväll/natt de känns som de kommer dröja innan man somnar! kanske är de för jag vet att jag kanske ska köpa nåt speciellt till mini imorn (idag sen) :o) Jaa det är de nog.. hehe..

sen får de gärna bli fredag NU mää.. RUL dags! pirrigt!

Nä nu försöka sova.
Natti från mig och buffande Mini
Postat av: vinterlycka

sömnlöst här med.....

2009-06-25 @ 02:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: