Dagens bestyr

Publicerat 2009-06-10 02:55:25 | i kategori

Sitter på jobbet, här e de luuugnt! Har sällskap inatt av en av vikarierna :o)

Tidigare idag, när jag vaknade vid 14-tiden så bar de av mot besiktningen direkt för att ta den där efterkontrollen på 2orna som blev sist.. men de va bara en som blev GRÖN, fast de visste vi nästan.. så en månad till har vi på oss att ta tag i problemen.. bara 2st 2or kvar!!
Sen efter de blev det stan en sväng, f-kassan bl.a.. Mötte även Linda för en snabbvisit i några butiker, fast hon åkte hem ganska snart, då gick jag en sväng å såklart så shoppade jag till Mini.. JAA TÄNKA SIG! 2 söta strumpor Laban, ett par tunna och ett par tjocka.. och sen en såndär badcapé eller va de heter.. 

Å sen vetni så kom ja hem till den där underbara brevlådan!! Den överraskar mig ofta numera.. konstigt!!! 
däri låg de 2 paket.. :o) asså de e helt ortoligt de där med en massa paket som bara dimper ner i brevlådan ;o)
Men jag är ju som ett barn på julafton då!! hehe..
Jaja, seg e jag nu iaf och kommer nog högst troligt sova bra sen när jag kommer hem!!
Lite bilder på inköpen kanske kommer sen, om jag orkar slänga in dom!!

Vore kul om fler kunde tänka sig att gissa kön på Mini..
Postat av: Linda Olsson

Tack! Det va ju det jag menade som du redan visste om ;) Hehe! =P Puss<3

2009-06-10 @ 23:27:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: steph

nu kör jag igång med en frågestund, passa på att fråga någonting! :D kram!

2009-06-11 @ 18:37:24
URL: http://mize.blogg.se/
Postat av: malin

Man kan be vem som :) Finns dom som tar betalt för att fixa! :P

2009-06-11 @ 19:20:32
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: