Dagen so far!

Publicerat 2009-06-25 17:21:22 | i kategori

Nu är jag hemma efter en dag i Motala! Jag åkte självklart först till apoteket och hämtade medicinen.. där va de såklart oxå å strul IGEN, dom hade slutat helt överallt med den medicin jag fått på recept.. AHA VAD GÖRA?!?! tänkte jag..
Men efter en stunds spanande så sa dom att de fanns något annat som va samma, fast blev mer tabletter och att ta oftare, och DUBBELT SÅ DYRT.. men man måste ju!! så tillslut fick jag medicin iaf..

Sen köpte jag med mig kebab/ris tallrikar och åkte hem till mammsen.. så där blev jag kvar en stund efter att vi ätit.. satt och prata en massa, som de lätt blir :o) trevligt!
Å efter mammasvängen så ringde jag till tjejen som hade en annons på blocket om en babysitter.. jag har ju velat lite kring de med babysitter.. men den va så fin och fräsch och BILLIG så jag va tvungen kände jag.. och den va neutral i färgerna, grå/vit/svart så de passar ju både pojke och flicka!!

IMORN FÅR VI VETA :o) jiiiiiiippiiiiiie.. fast nu blir jag ju lite tvärtom, nu när de verkligen närmar sig.. haha.. "ska vi verkligen veta? "om vi får veta, ska vi då hålla tyst?" haha..
NÄE jag vill veta, och jag kommer nog högst troligt INTE kunna va tyst om det sen.. hehe..

Jag sprang även in på Brio efter apoteket.. och köpte spjälsängs-skydd.. har spanat på den ett tag som va 50%rea på.. och japp den blev de.. den va stabil(inte sladdrig) och 30cm hög(vanligt brukar bara va 25cm har jag sett) så jag är nöjd..
Precis som jag vill ha den.. MÖRKGRÅ!! :o)

Det speciella köpet, som inte blev av idag var spjälsäng!! det blir när Tobbe kommit hem istället.. för visst är väl SÄNGEN till bebis något riktigt speciellt?? myyyyyys!!


Nu ska jag äta jordgubbar med mjölk, smarr!!
Postat av: Anni

Hej tjejen =) Hur är det med dig och magen? =) När är det du ska ha bebis då?? Kramis

2009-06-25 @ 17:44:55
URL: http://gili.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jaaa i morgon är det dags!!! =D=D=D

2009-06-25 @ 18:34:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: