Barnvagnar?

Publicerat 2009-06-15 20:15:16 | i kategori Graviditet(Joline)

Hej hopp!
För er som undrar om jag ska låsa bloggen så jaa det kommer NOG!!
Jag upptäckte att de va ganska många som ville fortsätta läsa så de blir lite jobbigt att dela ut lösen.. får se om jag struntar i det kanske.. men jag svarar er med lösen om jag kommer låsa den!!!


Jag har gett mig in i barnvagnsvärlden.. Suck å pust! De finns ju hur mkt som helst, men inget som duger HELT.. haha.. kräsen kanske.. men det är ju ganska mkt pengar som man eventuellt får slänga ut så därför vill man ju va helt nöjd!!
De finns ju både billiga (bra?) och svindyra (bra?) sen e jag lite sådär till att bara köpa en liggvagn först och ta sittvagn sen.. jag vill helst köpa så jag får bådeoch i samma.. smidigast är ju såklart en combi(som jag fattat det) med både och i samma.. bara ta bort eventuell mjuklift å sen har man sittdelen klar.. men jag har vart så inne på emmaljungas duo edge, just för ombonaden i den.. det gillar jag.. men sen är ju den så klumpig oxå! och det är ju värt att tänkas på ordentligt.. svängbara hjul fram har jag vart jätteanti till men kanske är de bra ändå..

De vagnar jag kollat lite extra på är Emmaljnugas duo edge, Brio sing och en cresent!!
Emmaljungas sitt/ligg del är ju lite klmumpiga då man ska byta helt!
Brio´n gillar jag inte utseendet på sittdelen!
Och cresenten vetifan!!

Sen har jag tänkt tajma in rea oxå.. då förra årets färger reas ut av de som kan tänkas finnas kvar i (juli-september?).. så därför vill jag va lite påläst och veta hur vagnarna ser ut både som sitt och ligg och hur smidiga dom är så man bara snabbt kan norpa en vagn då eventuell rea kommer!!

Någon som har fler förslag på vagnar så snälla ge mig rååååååååden..
Och länka mig gärna sidor på nätet att spana in!!

Så fortsätter jag i djungeln sålänge!!!

Postat av: Hanna

tänkte bara tipsa om ytterligare en tävling i min blogg... =) hoppas du vill vara med i den oxå!



ang barnvagns jungeln så håller jag med, finns så otroligt mycket att välja mellan! till nästa barn kommer jag nog köra på en brio... ^^



kram kram

2009-06-15 @ 21:51:56
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: malin

Fråga mig ;D

2009-06-16 @ 10:40:09
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Vickan

svängbara hjul funkar bäst i stan tror jag... jag hade nog köpt med större lufthjul om jag var som du.

Promenera på landet och med hunden...Något att tänka på kanske..

Vi har svängbara hjul på sulkyn och det suger när vi går här hemma men i stan funkar det bra...

Puss...

2009-06-17 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: