Gissningar!!

Publicerat 2009-07-01 12:03:54 | i kategori Graviditet(Joline)

Här på bloggen är det 8 stycken som skrev sina gissningar! av dom så tror 6 st pojke och 2 st flicka!!
Men jag har fått fler gissningar utanför bloggen oxå.. och alla utanför har gissat pojke..

Nu drar vi in för att få reda på det.. :o) SPÄNNANDE!!

Och MIN gissning är pojke.. den känslan har jag haft enda sen efter första RUL.. innan det så trodde jag flicka!!
återstår att se.. nu kan de inte bli mer spännande!! wiiiiie, eller jo de kanske kan bli lite mer spännande precis när jag lagt mig ner där inne hos Selbing och han ska börja undersöka med apparaten på magen!! :o)

Puss sålänge
Postat av: julia

man ska gå på den första tanken! inte ändra sig ;)

klart man har rätt ju, hehe !!! =)D

2009-07-02 @ 07:35:57
URL: http://juliahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: