Godkväll!

Publicerat 2009-12-19 19:25:42 | i kategori

Godkväll..
Vi fick tillbaka strömmen några timmar senare! WOOOHOO!!! :o) Och kallt va de här hemma tills dess..burr!
Men vi tackar gudarna för öppna spisen i vardagsrummet alltså.. FAST jag är inte alls vän med den än.. men idag va den bra att ha! Och anledningen till att jag inte är vän med den är att såfort vi eldar i den(vilket Tobbe envisas med att göra varje dag) så blir det massa rök/sot-lukt härinne.. eller inte varje gång men såfort en träbit kommer några cm utåt mot öppningen så blir det så, eller när lågorna blir för låga!
Och jag hatar denna rök/sot-lukt som blir.. det sätter sig ju i kläderna.. Kul å komma hem till nån och lukta sot, haha! Eller det sätter sig ju i möbler och gardiner oxå.. så man känner det när man vart ute och kommer in! USCH! hatar´t!! Men inget jag säger får honom att förstå vad jag menar! Det är ju mysigt ju!! säger han bara.hehe!

JaJa nog om de!
Vi har vart en sväng till stan nu på eftermiddagen och hämtat Emm & Erik.. :o)
Tog svängen förbi maxi oxå och handlade med oss lite mat, men inte 11 påsar som Linda, haha.. :oP för oss blev det bara 3 st!! skulle inte orka bära eller få plats med så mycket mat som 11 påsar!! :o)
Och nu ikväll blev det potatisgratäng och skinksnitzel(stavas?) så det är i ugnen och på spisen just nu.. Dags att äta snart :oP



Bilder från igår


 18 dec
Lite Far & dottermys igårkväll



18 dec.
Pussas mää :o)



18 dec.
Och bara va söööööt oxå!
Mitt älskade hjärta <3



19 dec.
Blev sent...
Kvällen avslutade vi i soffan
(bilderna är från igår alltså)


Nu äta!!

Postat av: Linda Olsson

Haha! Söt du är ;)



Saknar dig som få <3

2009-12-19 @ 22:39:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: