Vilket uppvaknande!

Publicerat 2009-08-16 11:29:16 | i kategori

Jag har tröttnat på verkligen allt...
Vaknade kl 09 av att sängen brakade ihop... HAHA, ja jag garvar fortfarande åt de!!
De va på min sida som sängen brast och jag föll ner på ena sidan och tobbe rullade med.. haha!
Jag stallde mig upp snabbare än jag hann tänka, och sa "GODMORGON DÅ".
Tobbe flytta sig snabbt till sin sida och sa "Vi sover här istället" men jag kunde ju knappast lägga mig ner och fortsätta sova när halva sängen va paj..

Så nu har jag försökt möblera om lite därinne, vilket ändå skulle göras för att spjälsängen skulle få sin plats!
Och nu när vi ändå blev tvugna att se över sängen (skruva isär och eventuellt ta bort ramen) så såg jag över möbleringen..
Men har konstaterat att det är fan för litet. 3 garderober, en spjälsäng, våran dubbelsäng och tv med tvbänk ska få plats. HUR? även om vi flyttar ut nån av garderoberna så blir de inte bra.. det är för smalt..
Jag blir galen..

Detta klarar inte mina nerver av JUST NU, så jag lämnade skiten nu i världens röra, de får va! jag orkar inte bry mig i det nu.. Jag vill ha nya möbler.. Kanske skulle vi bara ha en 160cm säng ist..?? de e ju nästan som dubbelsäng de me..
Äh nog om de..

Tröttsam helg!
Får se om jag får ordning på saker å ting senare!
Hoppas ni andra vaknade bättre än jag idag iaf, hahaha!! :o)
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Det skulle jag ha velat se! =P Pusspuss

2009-08-16 @ 12:49:29
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: