VARNING irriterat inlägg!

Publicerat 2009-08-13 19:24:02 | i kategori

Jag har ett litet resonemang vad gäller de här med att "inte kunna glömma" eller "inte kunna gå vidare" eller "ATT GÅ VIDARE"

Vilket jävla folk de finns rent ut sagt!!

Om man har vart förälskad i någon så är ju saken självklar, det kommer alltid finnas där.. kvar i ens förflutna lixom!
MEN man måste kunna skilja på 2 saker.. DÅ OCH NU!!!
Om man har gått vidare och lixom en gång bestämt att man är klar där så är man väl klar där eller??? rätta mig om jag har fel...
Jag kan tycka så iallafall.. Och för att inte rikta detta mot någon så ska jag ändå försöka förklara mig!

Har man gjort slut med någon och skaffat nytt liv med en ny partner (oavsett om de kanske tar slut även där eller inte)
Så var man väl klar där? Visst finns det folk som har hittat tillbaka till varandra igen för att dom kom på att VI HÖR NOG IHOP TROTTS ALLT.. men om man har sårat varandra gång på gång på gång för att sen break´a så har man ju verkligen bestämt så att det är över förbi, förflutet.. och speciellt om man skaffat nytt.. Ge fan i de andra då, kan man tycka!!!

Hur i helvete kan man då i NUET genom att tänka på DÅ, falla ner för en stund och vilja ha de som va DÅ.. och typ falla tillbaka i tanken som de va DÅ... är det så att folk bara glömmer de dåliga som då va och sitter och är kär i tanken på de som är bra?? och helt glömmer varför man gav upp DÄR!! självklart ska man minnas, självklart ska man komma ihåg.. men om man inte kan begripa att de va så är man fan inte klar där och redo, då har man inte gett upp och gått vidare?!?!?! inte sant?

Jag blir bara så förbannad.. sånthär kan göra mig galen. om man hör någon berätta saker som detta så kan man inte bli annat än ledsen på folk som förstör för andra eller som själva förstör för sig själva!!


Jag struntar just nu i om ingen begrep detta... jag var verkligen tvungen att skriva detta bara!!
Och det är sjukt!!
Antingen sitter man där å deppar över gammalt å faller tillbaka...det kan va helt okej.. men då ska man jävlar inte ge sig in i nåt nytt för att sen sitta med de nya och sakna de som en gång va!!
Man får helt enkelt se till att ha släppt de gamla INNAN för att sen med friska nya tag å kärlek ge sig in i nåt nytt!

Eller om man sitter där ensam, och inte har någon, buuuhuuuu och har mist någon, ska man då sakna någon man en gång innan va ihop med och då gråta över den istället för den man egentligen saknar som man precis mist!

UJUJUJ ja kan inte begripa mig på folk ibland!!!
om någon känner sig träffad så varsegod att ta åt er!!!!! detta tycke är något jag står för!

Postat av: Linda Olsson

Jag förstår dig <3

2009-08-13 @ 21:09:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Sv: Haha! Jag vet!!! JAg är knäpp! Tänkte verkligen inte på att det va måndag =P PUSSSS

2009-08-14 @ 17:52:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jaaa, jätteskönt om det funkar! =D

Pusss

2009-08-14 @ 19:59:20
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Så sant som det är sagt..många kloka ord där!!



Vill oxå "mitt i allt" bara tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu startat en ny kulig en där du har chans att vinna presentkort + fraktfritt från en finfin barnbutik! Kika gärna in =)



2009-08-15 @ 21:08:36
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: