Drömmar ska va underbara!

Publicerat 2009-08-05 14:05:17 | i kategori

Godmiddag! Hur har ni det i solen?
Här önskas en feeeet pool att ligga och plaska i. Eller den hemma skulle funka alldeles utmärkt idag oxå :o)
Men jag är ju inte hemma än så den chansen missar jag nog, för jag har säkert oturen att denna sköna sol är borta till jag är hemma igen!! Skulle ha kommit hem ikväll egentligen, men de blev lite försenat i T´s körning så vi blir kvar i anderstorp ikväll.. Men vi har bestämt att vi ska stanna någonstans och bada om ett par timmar! Jag förberedde mig och hade med mig badkläder ifall vädret skulle bli som det är nu :o) TUR!

Inatt har jag inte sovit något vidare alls. Vaknade 06.30 och va så gudars kissnödig, så de blev brottom till toan och när jag hade det avklarat så vaknade jag till ordentligt och va jätte deppig, jag drömde hemskt inatt, riktigt hemskt!
Jag har ju under den senaste månaden drömt flitigt (vilket är vanligt som gravid) men inatt va hemskt! Den drömmen vill jag aldrig mer se skymten av, usch! jag satt iaf vaken till de va dags för T att gå upp (30 minuter) och funderade på varför jag drömde som jag gjorde, inget ligger väl i grund för en sån dröm?!? :o( Sen vaknade T till och efter en timme sen så somnade jag som en stock, och sov till kl 12 :o) så jag är superpigg nu! En fika med Linda hade suttit fint idag. Men de får bli SNART, när jag kommer hem! :o)

Jag sitter här med ännu en god Islatte (samma smak som igår) :oP dom är supergoda!
Jag hade velat ha mitt photoshop nu i min nya dator så jag hade kunnat fortsätta med redigeringen av min blogg! Men photoshop har jag till helgen förhoppningsvs (bror fixar) och nu får jag det på SVENSKA oxå, ska bli så skönt!

Nu blir det lite middag här snart kanske, eller jag hoppas de iaf för jag börjar bli hungrig nu :oP

Önskar alla en fortsat underbar dag, hörs senare såklart!


Puss C.

Postat av: Fru Evelina

åå en pool hade inte varit fel!

och mardrömmar kan ta och slänga sig i väggen, fyyy!



textfaktan denna veckan kommer från babycenter! prenumererar på nyhetsbrev därifrån.



kram!

2009-08-05 @ 14:11:42
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Linda Olsson

Du vet att jag hämtar dig om du vill det gumman! ;)

Pusspuss

2009-08-06 @ 08:14:48
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: