Måndag!

Publicerat 2009-08-03 20:24:42 | i kategori

Det blev en liten paus ifrån skrivandet såhär nån dag! Hoppas ni hänger kvar ändå?! :o)
Ibland har man bara ingen ork att skriva öht, men såklart har jag ändå läst alla "mina dagliga" bloggar.. Det är svårt att hålla sig ifrån det..
Alltid står det något fint, kul, spännande, mysigt ...osv i era bloggar som gör en på bra humör!

Jag drog med Tobbe i lastbilen igår kväll så jag är med honom nu.. :o) Och såklart när han gick tillbaka till jobbet efter sin semester så blev det strålande väder, såklart! Solen har lyst med sin närvaro skarpt hela dagen!
Tobbe kör föresten sin sprillans nya lastbil första veckan nu, gissa om han är nöjd :oP
Till och med jag har vart vaken sen kl 07 imorse, de begriper ja fasn inte att jag orkar. som annars hemma vill sova till GÄRNA 12 tiden!!  men gud vad jag kommer sova gött inatt sen!!

Bjuder på e liten bild från imorse..(jag tar kort i backspegeln)


 




Hoppas ni alla har en bra måndagskväll :o)
Puss C.
Postat av: Fru Evelina

klart man får ta lite bloggpauser när det behövs :-)!



och sötaste du, klart du får länka!



kram!

2009-08-03 @ 20:39:48
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: