Hjääälp?

Publicerat 2009-08-15 21:51:39 | i kategori Graviditet(Joline)

Vad kan det vara som gör att det STRÅLAR OBEHAGLIGT i min mage?? Kan det vara livmodern som töjer sig. alltså,(läste nåt nån gång om några muskelband till livmodern)...

Det har känts flera gånger idag.. både när jag rör mig och sitter helt still.. Inget jag tidigare känt iaf så klart man oroar sig!
Bebis rör sig å så, så livstecken får jag hela tiden, så jag har ingen sån oro.. men vad kan det vara som käns så himla konstigt.. det nästan svider MITT I magen!!!

Någon som vet ?? (gravida eller inte gravida)
Postat av: Linda Olsson

Hmm...det är nog ingen känsla jag minns... Men jag hade den säkert också ;) Mitt minne du vet. så tyvärr kan jag inte hjälpa dig pullan min...

Pusspuss

2009-08-15 @ 22:25:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

det kn absolut vara ligamenten som töjs ut i livmodern, växtvärk =) det hade jag också ett tag men det har lugnat sig nu. Börjar det inte göra JÄTTEont behöver du nog inte vara orolig vännen!



kram

2009-08-16 @ 09:49:32
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: