Godmorgon ..

Publicerat 2009-08-07 10:35:03 | i kategori

Underbara fredag! Jag har sovit kanonbra inatt, utan hemska drömmar osv.. Det enda som va inatt va att jag vaknade en kort stund och hade så himla ont i fötterna. Jag satte mig upp och klämde lite på fötterna och dom kändes kanonstora, men jag vet inte om de va så för jag va så trött och la mig ner och somnade om igen! men jag hade verkligen skitont! fast det gick ju iaf att somna om, hihi!
Jag har ju inte än drabbats av svullna fötter eller svullen kropp öht, kanske är det de som börjar komma lite smått. Får hoppas de blir lindrigt OM det kommer!

Igår blev ännu en bloggfri dag, jag hade inget vettigt att skriva, och då känns de som man likagärna kan strunta i det istället för att svamla en massa! vilket jag lätt gör annars ändå.. hihi!
Och angående bilderna som skulle komma på badplatsen vi va på så fick jag bara med en bild, å den vart inte så bra! jag har ju ingen ordentlig kamera utan fotar med mobilen.. men snart är kamera ett MÅSTE. innan bebis kommer ska de finnas en bra kamera hemma! :o) jag vill ha canon powershot a590. Det är en sån jag köpte åt min syster för ett par månadersen :o) så bild därifrån blir det nog inget här!

Jag skriver mer senare sen.. Idag kommer jag hem :o) ska bli skönt faktiskt!
Fast kände mig "hemma" inatt.. Sov i Borlänge.. haha nära Rättvik!
Puss C.
Postat av: Linda Olsson

Ring när du är hemma! Saknar dig! =)

Puss

2009-08-07 @ 11:25:03
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: caroline

A fan jag gillar verkligen Atti. Min kusin hade med henne med hennes två barn, hon verkar vara omtyckt av alla jag pratat med ialla fall.

2009-08-08 @ 00:47:48
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: