Shopping-dag!

Publicerat 2013-03-01 22:00:31 | i kategori

Joline har nu en sååå snygg vårjacka/skal jacka. Som är av "fin modell" men ändå vattentät, vindtät, slitstark, har reflex och andas. 399kr på kappahl men med 25% rabatt blev det bara 299kr. Hur bra? Ja jag vet! Hur snygg? Javars! ;) haha.
Vinsten/presentkortet jag vann spenderade jag på villervalla tröjor till barnen som kom hem idag. Varsin i fina färger <3
Och eftersom jag hade en wrapp 50kr på hemtex så köpte jag en fin servetthållare 99, som bara blev 49kr, så nu ligger mina fina servetter däri!
Kvällen avslutar vi med viiiiin :) seeer ni? Vilken shoppingdag.. Jag fick visst ett till paket på posten förut, jaa till barna! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: