Det går bra! Jag tror på det!

Publicerat 2012-11-14 13:37:48 | i kategori Vardag

Igår när jag läst ca 80 sidor i boken och skulle gå å duscha/fräscha till mig för att sen lägga mig i sängen å fortsätta läsa. Så tänkte jag på detta faktum att ta det där blosset efter en skön dusch(?!).
Det är ju så fräsch känsla ni vet(rökare).
Hur patetiskt??? Haha.

Jag har ofta tänkt på just det där att, duscha lukta gott å så röka å sen lägga sig i nybäddad säng å så luktar fingrarna rök som bara den, det har vart irriterande.

Nej tack!

Jag valde att duscha, gå ut å klippa ciggaretterna(alla som fanns i skafferiet och öppnade på balkongen). T blev stolt sa han, även fast jag liiiite känner att han inte helt tror på mig så gör jag det. Att nån tvivlar gör det nästan lättare! ;)

Å så till detta med kaffe.. "Dricka kaffe utan att röka? Nooway!"
Eller..
"Slutar jag röka så måste jag sluta med kaffet mä". så har jag också sagt flera ggr! Men nää jag kör ALL IN nu för att komma över kaffebiten mä. Jag har ju inte rökt sen igår kväll. Men jag drack kvällskaffe igår och morgon/förmiddags kaffe idag. Å faktum är att förut har jag ju druckit kaffe för att röka eller rökt för att dricka kaffe. NU drack jag kaffe för att dricka kaffe och jag har nog inte njutit av kaffet så förut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: