Back on track, and a smile?

Publicerat 2012-03-02 02:31:26 | i kategori Videoklipp

Denna hemska sjuka vi åkte på varade alltså i över en hel vecka, närmre 2. Usch! Igår och idag har vi vart feberfria allihop och först idag är båda barnen piggare och gladare. Det var en rejäl influensa vi åkte på med förkylning och feber. Aldrig ska de väl vara nog? Jag har brytit ihop ganska rejält emellanåt under veckan. Men idag är en mycket bra dag när båda barnen är pigga och glada och mamman själv är frisk så man orkar ta hand om dem.

Vi har vart på Tims första läkarkontroll på BVC idag.. Haha när jag först skrev "Tims första läkarkontroll" blev jag fulliskratt. Det är ju knappast de första eller!? Men på bvc var det första gången han träffade sin läkare på rutinkontroll ;) Och det kunde ju inte vart en lämpligare tid än idag när han haft feber några dagar och jag börjat oroa mig över hans sömn och att han är lite rosslig. Då kändes det skönt med ett läkarbesök så dom kunde ta sig en extratitt på honom. Han fick en OK stämpel på röva så nu är jag lugn ;) Och idag har han haft mer vaken-timmar än någonsinn. Även han återhämtar sig nu efter sjukan och allt han vart med om innan, det märks. Idag är nog hans bästa dag i livet skulle jag tro. Han har vart nöjd nästan hela dagen å dessutom ingen feber, inget sjukhus, inget .... osv!

Dessa 2 månader har vart jobbiga, idag är första dagen jag känner lugn på riktigt, en dag som jag landar mycket i livet. En dag som helt klart tagit en positiv vändning! Är Mars våran månad tro? Jag hoppas det!





Om bara någon dag är Tim 2 hela månader gammal, och jag känner att NU är det på tiden att vi får börja leva normalt igen! Jag är less på detta kaos vi vart med om. Men idag är somsagt en otroligt bra dag, vi fortsätter såhär hoppas jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: