Besöket på sjukan idag gick bra. Dom ville...

Publicerat 2012-02-05 18:30:32 | i kategori Vardag

mms_img-10975573 (MMS)

Besöket på sjukan idag gick bra. Dom ville bara ha en vikt för att se att de går åt rätt håll. Dock va vikten -40g sen igår. Men bara en amning kan ju skilja på typ 100g om man vid nån vägning ammat precis innan.. + att alla infarter ju va borta denna vikt.. Så de va ingen big deal. Imorgon ska vi tillbaka kl 8.30 för utskrivning. Ronden är kl 09. Så någon gång därefter blir vi utskrivna.. Så nu hoppas jag att lillfisen sköter sig med vikten, så vi får åka hem! Vi får ju träffa dr.Wester imorgon också, det är ju han som har sista ordet i allt gällande Tim. Och hur tackar man egentligen en sån man? Han har ju "lagat" vår son så han mår bra. Jag skulle kunna slänga mig kring hans hals alltså. Så tacksam att just han gjorde detts ingrep. Vi har inte tvekat på honom någon gång under alla ggr vi pratat med honom. Han vet vad han snackar om, det märks. Och han pratar så naturligt och lugnt så man blir så lugn själv. Han om nån här har fått oss att känna lugn i allt kaos som vart denna månad! Han är bäst. Så imorgon, jag ska inte göra nån scen imorgon, ja lovar.. MEEN jag kommer nog tacka honom minst 10ggr innan vi går! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: