Kaxs Proxtec

Publicerat 2011-10-25 22:29:23 | i kategori Shopping/Tips

Det börjar närma sig kalas för Joline.. Det blir ett kalas i helgen nu, på söndag.. Då kommer "min sida" syskon och mamma. Och helgen efter Jolles dag blir kalas nr 2 "Tobbes sida".. Det blir helt enkelt för mkt att ha det samma dag och såhär blev bäst :o) Min lilla Joline blir 2 år! OMG!


Vi har haft en bra dag idag.. Jag och Joline besökte Motala för att köpa vinteroverall som ju är ett måste att ha hemma nu, man vet ju aldrig när snön kommer.. och det är ju faktiskt redan kallt nog emellanåt så overall behövs. Jag trodde innan att vi skulle komma hem utan en overall men faktiskt så hittade vi en..

Från kappahl blev årets overall..
Den hade fått bäst i test i "Vi föräldrar".

 

Fick dock en smärre chock när vi kom in å detta var den sista rosa(strl 98).
Sen fanns det en röd i strl 92.
Jag hade riktat in mig på valet mellan 86 och 92 innan när jag kollat på nätet. osäker sådär lixom.
Drog med mig den röda 92an och den rosa 98an in och tänkte jahopp då blir det ingen från kappahl då, eftersom jag trodde 98 var för stort och jag ville ha en rosa till henne av dem.

Men asså den va prefekt.. å frågan är om det verkligen ska vara perfekt? Hon sk aju ha den hela vintern.
Hon som jobbade där sa att den var bra så jag litade lite på det, haha!
Ni som ser bilden här. Hur tycker ni längden ser ut på henne? är den lagom förstor? eller behöver hon större :O

Modellen annars tipsar jag verkligen om va gäller detaljer sömmar å reflexer!
Dock får inte kappahl in dom mer, så det som finns i butik är det som finns.. dom var så populära och är slutsålda för i år!

Postat av: sandra, mamma till Loke och lillan i magen

tycker overallen sitter jättebra! =) ska snart själv bege mej ut i overall-djungeln =D

2011-10-26 @ 10:20:13
URL: http://loketok.blogg.se/
Postat av: Therese

Den ser ut att funka bra i år tycker jag! Men inte mer...

2011-10-26 @ 10:41:38
Postat av: Nea

Jag tog en 92 till henne och den sitter jättebra. Julia är också 85 cm. Det ser inte ut som om att du behöver en strl stööre än 98. Barnen växer inte lika mycket under vinter halvåret. Jag skulle kanske också behövt en 98:a men nu har Julia redan börjat använda sin och skulle honväxa ur den så rear dem ut vinterkläderna i januari! Haha men tror inte du behöver köpa en större strl! Kram p.s den är sååååå jäkla snygg

2011-10-26 @ 13:11:21
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Ida

Superfin. Jag tycker den sitter bra, ser lagom förstor ut :) Den ska ju räcka hela vintern.



Hmm... sa dom på kappahl att den blev bäst i test i vi föräldrar? Reima blev nämligen det i år. Förra året didrikson.

2011-10-26 @ 21:24:20
Postat av: Joss

Hej! och tack för titten på min blogg:) Kidsens mössor kommer från Åhléns, skynda och se om de finns kvar:)

2011-10-28 @ 13:54:59
URL: http://www.mariajosefin.se
Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn en personlig almanacka

Hoppas ni hade en fin kalashelg.



Ha en trevlig tisdag.

Helen.HUSnrNIO

2011-11-01 @ 09:52:09
URL: http://husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: