Fynd till Joline!

Publicerat 2011-11-01 23:47:35 | i kategori Shopping/Tips

Dagen sprang iväg som ingenting idag! Vad har vi gjort?
Joline var på dagis till 14 och jag slöade faktiskt under hela hennes dagisvistelse. ack så trött!
Sen satte dagen fart.. stan och af, bm besök(som jag skrev om tidigare), lekia för att konstatera fel på jolines vagn. Och även där konstaterade dom att de var nåt fel på fjädringen. Det har vart så hela tiden men jag har trott bara jag inbillat mig, men dom sa också att det inte skulle vara så. Tyvärr är det ju så att man ska vända sig dit man köpt vagnen så imorgon får jag ta med den till linköpings babyproffsen för hjälp! Men snällt av lekia att iaf konstatera att nåt var galet.
Hoppas bara dom är tillmötesgående imorgon på babyproffsen!

Efter vi uträttat dessa ärenden så var det en timme kvar innan vi skulle hämta T från jobbet så då åkte vi till stan för att se om vi kunde hitta en pyjamas åt Joline, men icke.. så för lite av hennes födelsedagspengar hon fick av sin mormor och moster S fyndade vi lite andra kläder ;o)



Låt mig verkligen säga att vi FYNDADE ;o)
Detta skulle ha kostat 407,50kr. Men vi gav 137kr för allt!
Halva reapriset är ju för bra..

Det var utplockat. men endel fint fanns kvar!

Postat av: Linda Olsson

Saknar dig hjärtat <3

2011-11-02 @ 09:34:09
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: