Dag 4 – Dåliga vanor

Publicerat 2011-05-08 23:43:16 | i kategori 30 dagar..

Det allra första att nämna här är min dåliga vana som smyger sig på varje morgon när jag vaknar. RÖKANDET! hur uruselt som helst. Kan det bli sämre än så? Njaa.
En annan dålig vana jag har(eller som smittat sig på mig, haha) är den att jag använder för många glas och koppar varjedag, helt i onödan. "vart var det jag stallde glaset nu igen? äh jag tar ett nytt".
Att aldrig stänga av eller dra ur sladden till min laptop är också än tokdum vana, batteriet sjunger på sista versen nu och ibland kommer det upp någon varningstext på engelska om att batteriet gjort sitt typ(måste beställa nytt), och efter det sen skärpa mig = ladda fullt, dra ur sladden, köra slut på batterit under använding och ha den avstängd när jag inte använder den. Japp japp!

Mer dåliga vanor? hmm..
Skitsvårt att såhär sitta och försöka se sina egna, både vanor och dåliga vanor!

Men nu sitter jag och T och kommer in på hans dåliga vanor och jag blir frustrerad och småirriterad, haha.. det var väl mina och inte hans dåliga vanor vi skulle in på nu?!


♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad har/hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Ett favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Om det här vore min sista dag. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – 10 saker du inte vet om mig.
♥ Dag 30 – En vanlig dag hemma hos mig
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: