Onsdag morgon!

Publicerat 2011-02-09 09:05:35 | i kategori

Godmorgon underbara ni! Vi har sovit gott gott inatt. Och vi har fått vara friska nu 2 dagar så nu ser jag oss som helt friska. Idag ska jag skjutsa T till en jobbträff där dom ska äta, dricka lite och (jag tror det var köra gocart också?). Om det är att köra gocart så är jag avundsjuk, det är ju sååå kul. Någon som vill joina mig någon dag och göra det?

Annars idag, när vi skjutsat Tobbe vid middagstid så ska jag och J stanna i den lilla staden för att besöka några butiker. Sedan hem till Motala för att hitta en jacka till mig. Tanken var att vänta lite med att byta ut min tjocka vinterjacka mot något mittemellan(vårjacka), men jag fick inte välja det själv utan jag fastnade med den i lådan i köket så jag rev upp hela sidan. Och Tobbe vill nog inte att jag lånar hans jacka jämt ;o) Hoppas jag hittar en nu.
Vi måste också köpa regnkläder till J som hon kan ha med till dagis. Japp dagis startar ju om exakt en vecka. Ännu är mamman lugn, men jag kommer nog vara bra nervig dagarna innan. Inget ovanligt va?

Dags att ta tag i dagen, dusch och frukost!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: