Fullt ös...

Publicerat 2011-02-16 22:21:25 | i kategori Joline

...ända tills man stupar!
Jaa den varianten körde vi idag och ikväll, hela tiden. Vi hann inte ens med vällingmyset. Joline stod här i soffan och tjoade sen satte hon sig ner och slocknade på 2 röda, bara sådär ;o) Nu sover hon gott i sin säng. Vi får väl se om hon vaknar sen igen kanske. kl 19 är lite tidigt för att vara henne, dessutom utan välling som hon brukar!

Dagis-timmarna idag gick kanonbra. J brydde sig inte speciellt mycket om mig, jag fanns ju där på nästan samma ställe hela tiden men hon var inte ofta och besökte mig inte. bra! Alla barnen var som en magnet på henne till en början, och även på mig, haha! Vi kör imorgon igen. Samma tid, samma sätt.

Nu ska jag sätta mig med målandet som inte blev av igår eftersom Joline vaknade och ville vara vaken en bra bit inpå natten(därför jag tror det kan hända att hon vaknar ikväll igen). Jag är trött men inte sovtrött!

 
Tv-dosan i sovrummet, jiihaa!

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Haha, så sött!! :)

Så skönt att det gick bra på dagiset, hoppas de går lika bra imorgon :) Hur länge har man inskolning?

2011-02-16 @ 23:04:19
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: