I dont like it... at all!

Publicerat 2011-04-17 23:00:32 | i kategori

Imorgon väntar min skräck, nämligen tandläkaren!
Jag fick en tid till jourtandl eftersom jag är rädd att det annars kommer behöva bli en rotfyllning om jag inte gör något snabbt, de blir ju bara värre [det finns annat roligare att lägga pengarna på än en rotfyllning].
Hur ska det gå?
klommer väl därifrån med 4 tänder mindre i värsta fall.. Det är ju ingen big deal, eller? haha!
Det är iallafall 4 tänder detta handlar om, tuggtänder dessutom :( alla 4 behöver lagas men jag vet inte i vilken grad.. och imorgon lär dom bara laga EN skulle jag tro, och dessutom kanske bara en tillfällig lagning.

Det kommer sluta dyrt dethär hur jag än gör! Men tänderna ska jag ha kvar så!


Eftersom Tobbe sover imorgonbitti efter jobbet så ska J och Annelie ta en promenad mednas jag är inne hos tandl, som nog bara var bokat 30 minuter.. Så jaa en tillfällig lagning va? eller jag vet inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: