Mysig kväll.

Publicerat 2010-09-11 23:09:08 | i kategori

Kvällen är här och ännu har jag inte hört något från herren i huset. Antar att dom har kul, precis som man ska på en svensexa ;o)
Jag och Joline åkte förbi lekparken förut och sen tog vi svängen förbi affärn på hemvägen och handlade hem tacos, så vi kunde ha de mysigt med god mat på våran ensamma kväll. Och till en massa bus och TV(jag hittade kortet) så blev det en himla bra kväll.
Joline sover nu gott efter allt bus och ost-ätande från tacosen. Hon älskar ost, just like her dad ;o)
Lekparken var verkligen en hit idag så det gör vi om snart igen!

Nu ska jag läsa lite bloggar..sen blir det nog sovdags även för mig!
Natti Natti.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: