Amerikanskt är gott ♥

Publicerat 2010-09-13 21:32:49 | i kategori

Godkväll. Vi har haft en cool-lugn dag. Efter att ha gått upp med Joline vid 07 så fick jag gå och lägga mig igen, sköööönt. Och jag sov ända till 12 ;o) Jag behövde det mer än något annat.
Tobbe har fixat lite i trädgården idag och jag och Joline har inte gjort mycket alls, mer än vart i affärn en sväng. Haft en lugn dag helt enkelt.
Nu sover Joline på soffan, Tobbe sitter vid datorn och jag står här i köket och steker pannkakor, inte vilka som helst. Amerikanska

Hörs nog lite senare, med bilder.
Kram på er sålänge.

Postat av: Linda Olsson

Gött med pannkakor!!! :D

2010-09-14 @ 09:29:15
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: caroline

Gick inte att kommentera bad inlägget, iaf, Loke älskar det också. Han fick världens utbrott igår när vi tog upp honom. Försökte muta med allt möjligt men han bara skrek haha

2010-09-14 @ 10:04:08
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: