Godegårdsmarken istället!!

Publicerat 2010-05-01 18:19:33 | i kategori Shopping/Tips

Stan var ju stängd idag, det kunde jag ju tänkt på, haha. Upptäckte det inte förns jag kom in och såg att de inte var en kotte på stan och alla butiker tvärstängda!! Så då får det bli på måndag istället!
Jag tog istället med mig Emm och Erik och åkte till Godegårdsmarken medans Tobbe var i garaget ;o) skoj skoj! Men blåsigt och kallt!!



Joline fick en t-shirt ;o) hihi


Jag fick mina efterlängtade LIMEGRÖNA crocs och Tobbe ett par kalsonger!!
NÄÄÄE jag kunde inte låta bli :o) hahaha!

Postat av: Linda Olsson

Hahahahaha! Jag dööör! Såna kallingar måste jag få tag på till daniel, dock lindas helikopter då kanske ;) Mahaahaha! :P

2010-05-03 @ 18:50:02
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: