Dagen so far!

Publicerat 2010-06-03 15:27:05 | i kategori

Ännu en underbar dag med sol och värme!
Vi har vart ute ända sen kl 09 imorse, förutom när vi lagat mat(idag pannkakor med grädde och sylt) och påtal om mat, vad svårt det är med mat såhär varma dagar! Inte är man de minsta sugen på att äta när det är så varm men man måste ju såklart.. Så igår blev det iaf kall pasta/skinksallad.. Men jag tycker det är såå svårt att komma på vad man ska äta varje dag! Ingen fantasi!

Idag sov vi ända till 08.30 så vi missade bvc tiden vi hade kl 09. och när jag skulle ringa kl 09 så va telefontiden slut. SÅ vi har inte ens pratat med bvc än för nu har dom inte telefontid förns på måndag igen!! TUR iaf att Jolines hud har blivit bättre så vi inte verkligen hade behövt(måste) åka dit..


Promenad på förmiddagen när Joline tog sin första nap!


Tobbe grejar med dammen för att få pumpen å vattenfallet helt ok! (läckte innan)









Nu sover Sessan igen.. Och Tobbe är fortfarande ute å grejar med nåt(tror han klipper gräs, låter som de)
Jag tror minsann det är dags för FIKA (kaffe bullar och GLASSBÅTAR=FAVORIT)
Så nu drar jag oxå ut!!



fluga!! hehe..

Postat av: Viktoria

Jag vill gärna ha den översta bilden på Joline efter Tobbes damm..om jag får...jättefin..

Hon är ju så rackarns söt lilla loppan..

2010-06-03 @ 22:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: