Sen kväll igen!

Publicerat 2010-06-12 00:43:06 | i kategori

Nu är det kväll i detta hus. Vi kom iväg till Jolines farmor sen vid 18.30, där bjöds vi på smörgåstårta(lite firande efter att Emm slutade 9an i tisdags). Gott och trevligt!
När vi kom hem så var det rakt ner i sängen(efter välling) för lilla J. Tösabiten var såå trött. Resten av sena kvällen har vi spenderat i soffan här medans Tobbe och Bubben spelat tvspel.
Vi fick en liten souvenir av Bubben som precis kommit hem från Grekland, haha(bild längst ner).

Jag har även hunnit med att påbörja projektet av fotona(fotovägg ska de bli med olika stora ramar och foton). Ännu har vi endast ramar i en storlek, men mer ska inhandlas sen. Alla i vitt tror jag, men somsagt olika storlekar och former.




 





Och till sist våran souvenir vi fick, hehe!!

Postat av: jenny

vad roligt att jag hittade din blogg igen:) vet inte om du läser min blogg men vi var med i samma tråd på FL. Novembermammorna.

"tappade" bort din blogg där ett bra tag när du hade lösenskyddat men nu hittade jag den igen av en slump.



2010-06-12 @ 21:12:17
URL: http://jennyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: