♥ The biggest part of my life ..

Publicerat 2010-06-07 01:46:56 | i kategori

.. Lilla J♥ sover sen 21.30, men jag "sitter" vaken för jag har haft MIN KÄRASTE VÄN Annelie♥ och Sanera på besök. Dom åkte nyss hem så nu har jag faktiskt lagt mig i sängen, men inte riktigt varvat ner än så datorn fick följa med upp ;o) Tänkte se om jag kanske kan hitta något kul klipp någonstans att roa mig med till jag slöat till ordentligt och kan somna gott.
Mitt humör idag har verkligen svajat, usch så tråkigt. Ena stunden har det vart väldigt ångestladdat medans jag några minuter senare vart glad och på aningen bättre humör. Knepigt, fast ändå inte. Jag vet ju vad det beror på och det är inget som är helt omöjligt att fixa till, eller det är ett MÅSTE att ordna upp! Men det är ett helt världskrig att TÄNKA PÅ just nu känner jag! usch och fy och nog om tråkigheter. Även om tråkigheter tillhör allas vardagar ibland(lixom även min) så är inte det vad min blogg är till för att presentera! Så nu tar vi bort tråkigheterna ;o)




Hoppas eran kväll vart super, och att ni sover gott!

Postat av: Evelina

Åh det är så mysigt att kolla när de små sover... Snacka om rofyllt!



Vi har en Maxi Cosi, det var tydligen deras mest köpta stol och vi älskar den. E sitter som en liten kung i den hihi... Den går att fälla också, bra när de sover :-)



Kram!

2010-06-07 @ 12:09:41
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: